ER DU KRISTEN? HER ER BEVISET FOR AT JESUS ALDRI HAR EKSISTERT, NOENSINNE!

4 min


Heisann alle sammen:) I dag skal jeg forklare dere litt om jesus!!

Er du kristen? den som tror på jesus? vel, jeg beklager å måtte si det men kristne mennesker er de med lavest IQ, sies det. At mennesker velger å tro på jesus er det samme som små barn tror på julenissen, men når barna vokser til skjønner de at julenissen bare var tull og tøys, mens kristne mennesker fortsatt venter på et glimt av jesus, jesus finnes ikke, og vil aldri gi en lyd fra seg, men det kan desverre ikke kristne mennesker noe for, de vil alltid leve i håpet.

De velger å tro på jesus, de velger og tro på at noen ovenfra passer på de når de har det vondt, men hadde det vært en jesus iblandt oss, hadde det ikke vært elendighet her i verden, jesus er ikke en ekte ting og tro på. Det er det samme med mennesker som tror på aliens, at det finnes ufoer og liv på andre planeter, det finnes bare det du ser rundt deg, hvorfor skulle jesus vært ekte kjære deg? han hadde ihvertfall ikke vært i himmelen isåfall, skal han gå på skyene då? du har vel vært på ferie før? flyet du tar, flyr igjennom skyer, og hadde jesus vært ekte hadde nok han falt ned, han er jo et menneske han også? mener dere. Det er så latterlig at det skulle ikke vært lov, og folk som tror på at jesus eksisterer er desverre hjernedød.

Kristne folk tror at man kommer til himmelen når man dør, men det er jo bare feil, vi havner i jorden, har dere ikke vært i en begravelse før? tydligvis ikke. Og bibelen? hvorfor leser kristne folk bibelen? dere tror at moses og disipler har gjort det og det, jesus lå i krybben? hvordan kan folk vite hva som skjedde for over 2000 år siden? INGEN, det var ikke engang oppfunnet verken kamera eller videokamera, bare kristne mennesker som tror på alt mellom himmel og jord, hjernevasket og flere timer i kirken, rett og slett veldig dumt.

Og så må vi ikke glemme de som går i kirkemøter og som blir helbredet, virkelig? tror dere at dere blir helbredet og får et bedre liv om en prest tar litt vann på hodet deres? det er jo bare for at presten skal håve inn masse penger, mens dere lukker øynene og påstår dere har møtt jesus på den korte tiden dere ble helbredet, suck my nuts!.

Alt som står i bibelen kjære deg, er det virkelig noen som tror at jesus har sagt og skrevet alt det? det er en forfatter for faen, skal han skrive de sinnsyke historiene fra himmelen? eller har han skrevet det for over 2000 år siden og så fant en mann eller en kvinne det 2000 år etterpå og så lagde de bibelen? verdens mest leste bok? NEI NEI NEI.

Det er sant det de sier, folk som er kristen er de dummeste menneskene og de med lavest IQ, fordi de tror på noe som ikke eksisterer.

Det sies at jesus skal bære deg gjennom tunge tider, men det er jo ihvertfall ikke noe jesus som må bære den tunge kisten i begravelser?

Se under på det bildet jeg printscreenet fra google, er det virkelig den samme fyren (jesus) på alle bildene? Nei, for alle har forskjellig mening om hvordan han så ut, til helvette, jeg er jesus for den saks skyld, du er jesus, din far er jesus, alle er jesus.. Det er ikke samme person, altså den såkalte jesus på alle bildene under, er det? ER DET?

Og en annen ting, kristne mennesker mener at jesus levde for over 2000 år siden, hvordan i helvette kan han da være med i en tv serie som heter I am Jesus? fra 2011? er han 2013 år gammel då? sist jeg sjekket kan man leve til man er 100 år gammel, om man er heldig, veldig heldig. Så håper dere skjønner at man har veldig lav IQ om man tror på jesus!!.

Om dere sier at jeg er dum nå, så er dere endå dummere, fordi dere tror på noe som virkelig ikke eksisterer, det håper jeg virkelig dere har innsett nå.

Og så har vi filmen om jesus, The passion Of The Crist, om farge tv ikke kom på markedet før midten av 1960 tallet, hvordan i helvette kan han være med i en film som er i farger då? + at filmen er fra 2004, altså 2004 år etter han ble «født». Det er bare oppdiktet, jeg var jo jesus barn på barneskolen min, skjønner? jesus er jo faen ikke noe som eksisterer iblant oss. Når en person tror på noe vil flere tro på det, og sånn sprer det seg videre, akkurat som forskjølelse og klamydia, flere millioner blir hjernevasket og tror det finnes en jesus iblant oss. Her er filmen om jesus, i farger, BULLSHIT!!!


Her er filmen.. skuespillere som spiller jesus. Slutt og tro på at det finnes noen mellom himmel og jord!

Hadde jesus vært ekte hadde han ikke gjemt seg? og ingen blir over 2000 år gammel!. Hvem tror på slikt?


Like it? Share with your friends!

40 Comments

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

  1. Owh… Mange blir pissed no… Du skulle ikke ha skrevet om dette x) men er enig med deg! Samme som med Gud, bare bullshitt hele driten 😉

  2. Du må nesten huske på at det faktisk fantes en Jesus på den tiden. Det er vitenskapelig bevist kjære deg. Om han kunne gå på vannet derimot er en helt annen sak. Check your facts før du bøser ut med provoserende innlegg!

  3. du burde begynne å sjekke fakta før du uttaler deg om slike ting 😛 Det fantes faktisk en mann som het Jesus på den tiden som var på samme alder som Jesus i bibelen.. og bibelen er ikke skrevet 2000 år etter Jesus ble født, men det er disipler, filosofer og andre menn fra hans tid som skreiv om det Jesus sa og gjorde, noen av disse pergament rullene ble funnet og satt sammen til en bok, altså bibelen… Bibelen er faktisk ikke den mest leste boken, men den mest solgte.. er en forskjell der 😉
    er mange som tror på Gud og Jesus og er kristen for at det skal hjelpe dem i tunge tider, og for dem kan det hjelpe å bare tro! mange ganger er det bare ett psykisk løft man trenger.. og det med at du sier at han ikke eksisterer.. HVA FAEN VET DU OM DET?? Han du sjekka? Levde kanskje du for 2000 år siden??
    Dette innlegget viser faktisk hvor dum folk kan være, men for al del, du han noen innlegg der du høres litt smart ut også 😉
    God helg! 🙂

  4. Du har lov til å lage et innlegg der du mener at kristendommen ikke er ekte. Men det du sier er ganske feil. Du sier de ikke kunne ta bilder på den tiden. Selvfølgelig kunne de ikke det og det er det heller ingen som tror. Bildene og maleriene er jo bare et gjenskinn av sånn folk tror/trodde Jesus så ut. Det er derfor det er flere bilder, der han ser annerledes ut. For noen trodde han så sånn ut og andre trodde han så litt annerledes ut. Grunnen til at kristendommen ble skrevet ned i bibelen er fordi folk fortalte videre det de hadde sett og hørt. Disse historiene ble fortalt i MANGE år. Så tilslutt skrev noen det ned. Litt sånn som folkeeventyrene i Norge. Ingen tror Jesus skrev bibelen. For det er det ikke. Det er folk som har skrevet bibelen ut ifra historiene de har hørt. Hvis du sjekker litt fakta før du skriver et såpass sårbart innlegg for noen, så hadde du ikke dummet deg sånn ut. Du har lov til å si hva enn du vil, men ikke lyg.

  5. Hvorfor bryr du deg om dette? Hvis du ikke var usikker på om det faktisk er noe sant i dette, så hadde du ikke vært så imot!

  6. betegner meg selv som ateist, (om du vet hva det innebærer) så blir aldeles ikke provosert av dette innlegget på grunn av budskapet du prøver å formidle, men fyyy faen, du er jo stokk dum! en førsteklassing skriver bedre en deg, eneste som provoserer er den åpenbart stillestående hjerneaktiviteten din.

  7. jeg tror faktisk det er du som tar litt feil her. Du skrev at det er Gud de kristne tror på og ikke Jesus. Der tar du helt feil. Kristendommen sirkler jo rundt det faktumet at Jesus kom ned til jorden osv. Selvfølgelig tror dem som er kristne på han. Du blander mellom jøder og kristne.

  8. Helt alvorlig. Det er greit at du ikke er kristen, og det respekterer jeg. Men ha litt respekt for at andre gjerne ikke er enig med deg i alt, og at det er faktisk mange som er kristen. Ingen tvinger deg til å bli det.

  9. Hvis du mener kristne mennesker er dumme, burde du tenke deg om to ganger. Jeg er selv kristen, og gikk ut fra førsteåret videregående med 5,5 i snitt. Det er vitenskapelig bevist at Jesus eksisterte, men om du tror på det eller ikke er en helt annen sak. Vil anbefale deg å skrive saklig, og komme med gode argumenter, i stedenfor å slenge ut dritt om kristne. Dette blir bare for dumt

  10. GUD bedre meg… Jeg er rimelig sikker på at du skriver dette for å provosere, sannheten er at majoriteten av denne kloden er sauer som følger hva som blir fortalt.
    Jeg vil gjerne at EN person kan gi meg en kilde på at det vitenskapelig bevis at Jesus eksisterte, forresten så het han ikke Jesus. 😉
    Og Rene; om du tror at Jesus spiller i filmer om seg selv.. Så må du kanskje få hodet ditt sjekket. 🙂
    MVH Bedreviter

  11. Dette er noe av det minst intelligente jeg har lest og håper du bare bruker «argumentasjonen» din som et virkemiddel for å parodiere troende (ikke spesielt fengende).
    PS: Er ikke kristen selv, men du har jo faktisk større tro på at Gud ikke finnes enn mange kristne har på at han finnes. Litt ironisk?
    Må være fint å sitte med alle svarene 🙂

  12. Haha, dette blir for dumt. Jeg skal ikke si noe på at du har din egen mening det har du full rett til. Men råder deg til å faktisk å sjekke fakta før du uttaler deg så slipper du å høres naiv og uvitende ut. Arguementene dine er dårlige og ikke minst usaklige. Det er ingen som tar deg seriøst når du uttaler deg på denne måten. Ganske sikker på at du skriver kun for å provosere men de som leser dette sitter nok ikke å lurer på intelligensen til de kristne, tror de heller funderer på hvor lav din er. Aksepter at noen har andre religioner og meninger enn deg, jeg er selv kristen men aksepterer at andre ikke deler samme syn. Hadde du hatt noen skikkelige argumenter hadde dette kanskje vært interessant å lese. Håper virkelig at du er smartere enn det denne bloggen tilsvarer, kjære deg !

  13. Selv om jeg er passe sikker på at dette innlegget ble skrevet bare for å provosere så vil jeg, i tilfelle du faktisk er seriøs, fortelle deg om noen av feilene i det du sier.
    For det første, som flere andre her har nevnt, Jesus Kristus var en ekte person. Det er vitenskapelig bevist, så enten du er kristen eller ikke, så kan du ikke argumentere med at Jesus ikke har eksistert, for det har han. Om du tror han var Guds sønn eller ei er opp til deg, men visst du hadde fulgt litt med så hadde du ikke brukt det som argument. Enhver sosialt/mentalt oppegående intelligent person, uansett om denne personen er kristen, ateist eller hvilken som helst religion, vet at Jesus Kristus har levd på jorden.
    Og at du sier at krig ikke hadde eksistert visst det fantes en Gud er også feil, Gud skapte mennesker med fri vilje, og vi har selv valgt å være fiendtlige, mennesker har valgt å starte kriger, ikke Gud, og Han kan ikke forandre vår vilje, for Han har sagt at vi har fri vilje, og om Han hadde forandret viljen vår så hadde det Han sa om fri vilje vært løgn, og Gud lyver ikke, det hadde gjort Han til en synder, som oss, og Gud er ikke en synder, Gud er perfekt. Og Han hater kriger, Han ønsker bare kjærlighet til ethvert menneske på jorden.
    Og dette med at man flyr gjennom skyene og at du tror kristne tror Jesus går på skyene, blir bare en smule for dumt for min del. Du må jo skjønne at himmelen i den forstand er noe vi mennesker ikke kan se. Himmelen er bare et navn på det stedet hvor det ikke finnes noe annet en kjærlighet. Himmelen hvor Jesus er er ikke den jordiske himmelen. Og når jeg er inne på himmelen, kan jeg jo nevne dette med at kroppen blir begravd i jorden og ikke kommer til himmelen som du nevner, og det har du helt RETT I! GRATULERER! Det er nemlig ikke kroppen som kommer til himmelen, den blir begravd her på jorden. Det er faktisk sjelen vår som kommer til himmelen, kroppen vår trenger vi ikke når vi kommer til Gud, det er bare ett skall som blir liggende igjen her på jorden, vår sjel kommer til himmelen takket være at nettopp Jesus døde på korset for oss.
    Og før du skriver om noe bør du virkelig vite fakta, og fakta er at når presten tar vann på noens hode så er det under en barnedåp, visst du vet hva det er. Helbredelse er når guds kraft gjør noen frisk. Og det kommer ikke av vann. Helbredelse skjer når noen legger hånd på deg, og ber til Gud om at Han skal helbrede og gjøre deg frisk fra plagene og skadene dine. Det er ikke fordi denne personen som ber for deg har supernaturlige evner, det er fordi Gud hjelper de som virkelig tror på Han, selv om det kanskje ikke alltid skjer på den måten du hadde tenkt, så skjer det ALLTID på den måten som er best for deg.
    Så vil jeg spørre deg om en ting, tror du ikke på NOE som skjedde før kameraer og videokameraet ble laget? Christopher Columbus som oppdaget Amerika, levde på 1400 tallet, men verdens første fotografi ble tatt i 1826, så det vil si at det ikke fantes kamera/videokamera når Christopher Columbus levde, vil dette si at han er oppdiktet, og at de som tror at han har levd, like godt kunne trodd på julenissen? Og vil det si at det er han som spiller i de nyere filmene som er laget om hans liv? Da vil jo det si at han er mange hundre år gammel! Og du sier jo selv at man bare kan bli rundt ett hundre år gammel, så det er jo umulig.
    Veldig greit om du svarte på de spørsmålene, for jeg ble liksom litt nysgjerrig på om du tror at Christopher Columbus og alle andre som levde før kameraets tid er en myte eller om de faktisk eksisterte. Så håper jeg du forsto ihvertfall en god del av det jeg har skrevet, selv om du ikke fremstår fullt så oppegående som du selv tror du er.

  14. Hei, det at du ikke er kristen respekterer jeg, men hva søren er galt med å ha e tro, et håp og troen har jo søren meg endret hele liv til det bedre. Jeg er kristen og det finnes også mange GODE argumenter for at Jesus finnes.
    Takk.

  15. Dette er det dummeste jeg noen gang har lest. Du spiller utrolig dum akkurat nå. Filmer er ikke virkeligheten, dust. De er bygget opp enten av en sann historie eller oppdiktet. Men du skriver så mye stygt om religion, at du skulle fått en passende straff for det. Det er faktisk ulovlig å trakassere mennesker for hvilken religion de tror på. Hold ting for deg selv! Hvorfor erter du ikke Islam og muslimene? Er du redd for hva de gjør for å beskytte sin religion? De kan drepe for sin Gud, Allah og det ser vi alle nå i dag. Kristne mennesker lever fredelig nå i dag så vidt jeg vet, så la oss være. Er det derfor du angriper oss, fordi vi ser svake ut, fordi vi er lykkelige? La oss ha en tro, og ikke ødelegg. For troen gjør oss sterke, og troen viser at det er en mening med livet. Troen gjør oss uredd for døden, fordi vi vet at vi kommer til et bedre sted etterpå. Enten om det er himmelen eller den andre siden, en annen planet eller hvor det nå enn er. Vi er sikre på at vi vil se Gud når vi dør, så la være å skriv stygt om vår religion. Vi tror, og vi er stolte av det. Husk at Gud ikke prioriterer slike mennesker som deg på lista inn i Hans rike. Kaster du Gud vekk fra tankene dine, kaster han deg vekk også.

  16. Amen!! Melissa kunne ikke ha sagt det bedre wow, du har gjort leksa di i forhold til han her :). Jeg er 15 år er sterk kristen og venter på hva Gud har planlagt å bruke meg til. Har så lyst til å gjøre utrolig mye for ham xD. Og forresten christina det du skrev «kaster du Gud vekk fra tankene dine, kaster han deg vekk også» NEI! Gud gir ikke slipp på deg fordi du forkaster ham, han fortsetter å prøve, selv jeg som 13-åring var en «kristen» dro til kirka fordi jeg «måtte» mamma tvang meg. Men hun slutta aldri å be for meg nå har jeg funnet en menighet som jeg er glad i og vokser enormt mye:D og fylt av glede hver dag ^^ og psst… du som skrev dette så du mener f. Eks filmen som heter «pianisten» om 1 eller 2 verdens krig (hvis du har sett den) ble spilt inn av den ekte personen og alle filmene om julenissen ble spilt av ham? 😂😂😂 Beklager men det sier meg nok om iq-en din og jeg er 15 😆

  17. Dette er LITT idiotisk… Det er greit at du ikkje er kristen og alt det der, men treng du å slenge dritt for det? Eg respekterer dine meiningar og du kan jo prøve å lese litt i bibelen og sjekke om du meiner det samme etter det😉 Eg er bare 13 og veit allereide meir fakta en deg om dette…
    EX: Det er meir bevis på at Jesus levde enn at Julius Cæsar levde så… du bæsja deg på leggen.
    PS: sjekk fakta før du legg ut.

  18. Jesus er veien SANNHETEN OG LIVET ingen kommer til Gud uten gjennom han. Søk på bildet «HELLIG SOLNEDGANG»

  19. Unnskyld meg, men dette er det dummeste jeg har lest på lenge. Jeg er kristen, men jeg VET hvis jeg ikke hadde vært det hadde jeg syntes dette er det mest tåpelige jeg har lest. For det første skriver du at hvis det har vært en Jesus blandt oss, hadde ikke krig funnes. Det er desverre ikke sant. Da mennesket ble skapt, ga Gud oss fri vilje til å synde (lage krig) eller følge Han. Så jeg vil ikke anbefale deg til å å skrive om verdens største religion, når du en gang ikke har satt deg inn i saken og kan ikke noe fakta.
    Jeg håper også at du ikke tror at det er sånn at vi kristne kommer til den fysiske himmelen. Nei, vi kommer til en plass der syndefallet ikke skjedde og bare der kjærlighet er.
    Forresten filmene om Jesus er skuespillere, så ikke sitt å skriv om IQ… 😉
    Det er helt greit at du ikke tror på Gud, men værsåsnill ikke skri et stort innlegg om hvor dumme kristne er. Ja, vi har ytringsfrihet og alle tror ikke på det samme. Men det finnes grenser, att det går an.
    Hilsen Jente 14 år.

  20. Jaja.. er ihvertfall en som har avslørt seg som meget lite intelligent her. Og det er bloggeren! Ikke kan han skrive, heller. Stor, liten bokstav, punktum og komma er hulter til bulter. Kanskje du skulle forsøke gå litt mer skole? Hvis du ikke er for tett i pappen. Nei, her har vi nok bare en patetisk fyr som så gjerne vil tro på Gud og Jesus. Men så tør han ikke stå frem, falsk som han er. Og så projekterer han alt det han er redd for å få slengt i trynet. Er ihvertfall ikke bevisst at troende folk har lav IQ. Men, det som er bevist er faktisk at folk som har slike holdninger til andre som han her Kleveland har lav IQ. Det er bare å google det. Og når han ikke kan skrive i tillegg sier det jo sitt. Haha, for en gjøk!

  21. Har du god på skole du? De mener at Gud osv lever med i en låst verden som ikke menesker ser eller kommer seg inn lav iq vi bor i Norge vi har låv til og tro så mye vi vill. Enklig er det du som har lav IQ fordi du sier at de kristene er dumme for det de tror på heeeee

What's Your Reaction?

Fail Fail
48
Fail
Love Love
18
Love
Omg Omg
6
Omg
Win Win
48
Win
WTF
18
WTF
EPIC
12
EPIC
Quiz Quiz
60
Quiz
hate hate
30
hate
Rene Kleveland
Toppmag – Norges beste nettmagasin med alt det beste fra internett samlet på en og samme nettside. Her får du daglig tonnevis med oppdateringer fra hva som skjer på nettet. Kommer det ut et produkt over natten? da finner du det her.